Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 marca 2012

Wyniki ankiet

Hejka !

Sorki że nie pisałam od dwoch dni, myslalam też że Zuza lub Estera coś napiszą no ale jednak nie...
Aa. nie ważne, dzisiaj zacznę od wyników ankiet :

Jako najlepsza piosenka Mirandy wygrała About you now ! :)

( Ja osobiście głosowałam na Adored )

W drugiej ankiecie wygrało Seddie <3 też głosowałam na Seddie ! Bo kocham seddie ;D

A w ostatniej trzeciej ankiecie wygrałam ja !

Więc Dziękuję Wam Bardzo ;) Postaram sie nadal pisac dobre notki a może nawet lepsze ^_^

Jak wiecie dzisiaj o 20:00 ( czasu amerykańskiego ) Więc u nas to będzie 4:00 nad ranem

Będzie emitowany w USA odcinek iApril fools !

Będziecie oglądać po angielsku ? Lub z napisami jak będą ??

Ja nie... Ja wole czekać do polskiej premiery, tylko odcinki z iCrush oglądałam po angielsku :-D

No... to ja zaraz dodam nowe ankiety ... ;)

I mam nadzieje że będziecie głosować :-D

No to pa :* Jutro na 100% coś napisze i myślę że dziewczyny też...

Pa !

Sam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz