Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 lipca 2012

Tłumaczonko + Jennette

Cześć !

Tłumaczenie na dziś wywiadku ;) :) :** :**
Tylko kawałek, a reszta później lub jutro :)
Ok to czytajcie !

Q: Jak zmieniła się Sam przez tyle lat ?
Jennette: Sam stała się bardziej dowcipna niż ''snarky'' przez te lata.
Q: Czy masz ulubiony odcinek lub ulubioną gościnną gwiazdę ?
Jennette: Moje ulubione odcinki to ''iTwins'' , ''iWas a PageantGirl'',  i ''iGo to Japan'' a Jimmy Fallon to
moja ulubiona gościnna gwiazda!
Q: Czy jest jakaś książka którą zachęcasz do czytania tego lata ?
Jennette: Czytam książkę zatytułowaną ''A Brief History of Everything''. Moja poprzednia nauczycielka na planie dała mi ją, a ja naprawdę cieszyłam sie.Czytanie zachowuje mój mózg i cierpliwość. Pomaga poprawić skupienie i czuję się mądrzejsza , co jest miłe.

Dobra to tylko ten kawałek.

Jennette odbyła krótką podróż do Nowego Yorku na bardziej medialne występy w BirdEye
To fotka, którą dodała na Twitter.


I filmik :


Tyle na dziś :)

Komentujcie !!!!!!!!!!! :D

Papa :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz