Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 sierpnia 2012

Fotki + Info

Cześć !

Ostatnio coś nie pisałam ale wyjaśnie wam na końcu notki dlaczegoo ;)

 Ok, pojawiła się niedawno nowa fota z planu ostatniego odcinka



Hmm.. Jennette na motocyklu.. Macie jakieś podejrzenia o co w tym może chodzić ??...
Jeśli tak to napiszcie w komentarzu :)

+ Jeszcze ostatnio pojawiły się fotki Mirandy i Jennette z koncertu Kelly Clarkson..




Tylko tyle mi się udało znaleźć ;)

A to zdjęcie Jennette zrobiła po lub przed koncertem ;) I umieściła na swoim blogu ;)


No i mam jeszcze dwa zdjęcia z bloga Jennette dodała je wcześniej niż to wyżej , ale
jeszcze wam tutaj ich nie dałam więc teraz daje xD


Na muszli hahahaa :D Jakie niezłe ;)


To też jest fajne , ale najlepsze na muszli :D

No i miałam wam wyjaśnić na końcu notki dlaczego teraz rzadziej pisze notki
Oto powody :

1. Są wakację, często gdzieś wychodze lub jade i wracam wieczorem.

2. Nie ma teraz za bardzo dużo nowości ani żadnych ciekawych tematów do pisania.

Noo.. Mam nadzieję że rozumiecie to ^^

Papapaa ::********

2 komentarze: