Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 sierpnia 2012

Zdjęcie ;* + Promo + Zdjęcia

Cześć !!

Znalazłam słodkie zdjęcie
Mirandy, Jennette i Nathana jak byli mali ;)


Słodcy byli ; )
Chyba poznajecie co nie ? ;)

Od lewej:

1. Nathan
2. Jennette
2. Miranda

haaha ! Wiem pewnie wszyscy poznajecie, ale lepiej napisałam xDD

Pojawiło się pierwsze promo tego z Jennette i Arianą Grande..




Nie dawno paparazzi sfotografowali Mirandę z walizkami na lotnisku..
Leciała na Bahany, odbędzie się tam jej następny koncert ;)










Ohh.. Czemu nie przyjedzie do Polskii ?!!! Łeee.. XD

Dobra , dobra...

No to tyle mi się dziś udało znaleźć ; )

Do zobaczenia jutro ;*

3 komentarze:

  1. Hehe ja rozpoznałam tylko Jennette ! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpoznałam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wszystkich rozpoznałam :D

    Czekam na nową notkę ; )

    OdpowiedzUsuń