Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 4 października 2012

7 miesięcy !

Hej !!

Dzisiaj mija 7 miesiecy od kiedy zaczęłam pisać na tym blogu !! :)

Bardzo dziękuję wam że jesteście ze mną i czytacie mojego bloga !

Oczywiście zauważyłam że kiedyś na mój blog wchodziło trochę więcej osob no ale co zrobić
skoro im się odechciało !

Blog przez 7 miesiecy ma około 8000 wejsc , 14 obserwatorów i 213 opublikowanych postów !! :)

Dziękuję wam jeszcze raz ! I proszę o to żebyście mówili znajomym którzy lubią iCarly o tym blogu ;)
Fajnie by było gdyby więcej osob na niego wchodziło !

Więc ogłaszajcie gdzie sie da ;)

I to wszystko, co chciałam wam napisać ;)
Mam nadzieję że ten blog będzie trwał jeszcze bardzo długooo.. I że wy nadal będziecie na niego wchodzic ^^

To papapapa :**


8 komentarzy:

  1. mam nadzieje ze bedzie jeszcze długo bo lubie ten twój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.Bardzo lubię twój blog :) Fajnie , że często tutaj piszesz i dodajesz różne ważne informacje.A TERAZ INFORMACJA DLA FANÓW ICARLY , O KTÓREJ MOŻESZ (JAK CHCESZ) NAPISAĆ NA BLOGU : 7,14 I 28 PAŹDZIERNIKA BĘDĄ NOWE ODCINKI ICARLY NA NICKELODEON!7.10 - IAPRILFOOLS , 14.10 - IPEARSTORE I 28.10 - IHALFOWEEN!

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko :) Uwielbiam tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. co się stało z i carly teraz te odcinki są głupie czemu tak zrobilo pdpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.. Serio ? No skąd ja wiem..
      W sumie mi też się wydaje że poprzednie były lepsze..
      Ale to wiadomo im pozniejsze odcinki tym się nudniejsze robią itd. Bo scenarzystom już brak pomysłow ;)

      Ale ja tam nie narzekam , nadal mi się podoba ten serial mimo tego że poprzednie były lepsze , inaczej to bym nie prowadziła już bloga ;)

      Pozdrawiam ;***

      Usuń