Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 października 2012

Długa notka ;D

Cześć !!!

Dzisiaj postanowiłam dodać wam długą notkę ;) 
Dawno takiej nie dodawałam ;)
Więc przygotujcie się ;D hah...

Ok, pierwsza rzecz jest taka że 21 października będzie u nas też odcinek ''Walczę z Chipem '' !!
Fajnie, co ? ;) 

Druga rzecz .. Na wikipedii jest napisane że już od odcinka iShock America to 7 sezon..
Ale nie wiem dlaczego kod produkcji tego odcinka to #991 o.O
Przecież to nie 9 ani 10 sezon... To jakieś głupie, kto to napisał ? o.O xD

Chciałam zobaczyć na youtube czy jest dodany już ten odcinek i czy jest nowy opening
lecz nigdzie nie ma tego odcinka na youtube !!
Trzeba czekać aż ktoś doda... 

Także na wikipedii zmienili polski tytuł odcinka ''iGet Banned'' teraz nazywa się ''Zostaję zakazana''
I pojawiły się jeszcze dwa inne odcinki ''Odwiedzam Kalifornię'' ( w tym odcinku wystąpi Emma Stone) oraz ''Dostaję kolejną szansę'' 

Nie wiem czy te odcinki są  w ogóle oficjalne, no ale zobaczymy... 
Jeśli rzeczywiście będzie odcinek ''Dostaję kolejną szansę'' to bardzo mnie on ciekawi, o co w nim będzie chodzić ;D 

Dobra jak już pisałam nie ma nigdzie narazie odcinka ''Szokuję Amerykę'' ;D 
Ale pojawiły się fotki i gify ;)
No to zapraszam do oglądania ;)


















No to tyle fotek ;D Dużo wam dodałam przed odcinkiem hiahia ;D

aa.. Odcinek iGet Banned za tydzień będzie w USA ;D

Ktoś w komentarzach mnie pytał o której godzinie będą u nas te nowe odcinki ;D
Więc odpowiadam ! O 19.45 ;) Nie przegapcie dzisiejszego !! ;D Ja się nie mogę doczeeeekać ;D

Pojawiły się fotki z 4 października , Jennette na planie nowego filmu nickelodeon pt. ''Swindle''
Kręcą go w Vancouver ;D

Oto te fotki ;D







Nie wiem co tam Noah robil ;D hahaha ;D
Może też tam zagra no albo może poprostu się pojawił na planie ;D

Dobra ja narazie koncze ;D
Możliwe że jeszcze pozniej wam coś napisze ;D ;)

Miłej niedzieli !!! xxxxxxxx

PAPA :**

4 komentarze: