Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 1 listopada 2012

Długaa notka ; )

Siemkaaa siemkaa !!!

NA początek strasznie przepraszam za to że tyle nie pisałam !!! Normalnie nie wiem czemu, ale miałam dużo do roboty!  Ale teraz piszę ! I mam dzisiaj dla was bardzo ciekawą notkę i dość długą ;) haha :D Ale to na koncu xD
Na początek gify i fotki z iRescue Carly ; )











Teraz opis o co mniej wiecej chodzilo w odcinku :

Carly zostaje zaporoszona przez kolegę Sam, który został niedawno zwolniony z poprawczaka. Sam ostrzega Carly, jednak dziewczyna ignoruje ją. Na miejscu wpada w kłopoty. Tymczasem, Spencer jest szczęśliwy, gdyż znajduje noktowizyjne gogle.

Odcinek :
Część 1

 Część 2


Dobra a w sobotę bedzie znowu nowy odcinek ;) Nazywa się
iLost My Head in Vegas ( Tracę głowę w Vegas )

Promo odcinka :


opis odcinka :

Sam dowiaduje się, że jej matka została aresztowana. Wybiera się z przyjaciółmi do Las Vegas, by zdobyć trochę pieniędzy na kaucję. W tym celu zastawiają rzeczy w Pawn Shop..

Natomiast 10 listopada będzie odcinek pt. ''Łapię złodzieja''
opis :
 Przyjaciele szukają złodzieja, który ukradł laptop Sam.

Z wikipedi te opisy xD

Dobra teraz  gify z odcinka ''Tracę głowę w Vegas''


















































Ok wszystkie ; )) Teraz halloweenowa fota ; )


Świetna xD

Nowa fota Jenn ;)


Ale śliczna !! :*

A te foty dodała na Twitter xD



Hah dobre xD Szykowała się na halloween  ;D

Ok ! I czas na najlepsze jak dla mnie xD

Dan Schneider wrzucił ten post i fotkę na swojego Twittera !! Patrzcie !!!!!!


!! JAK WRAŻENIA ?!

Nie wiem z którego to odcinka... Ale wydaje mi się że z ostatniego.. Noo zobaczymy .. ;)

Dobra to tyle narazie ;*
Mam nadzieję że notka się podobała ^^
Komentujcie post ! ;D

PAPA :*


6 komentarzy:

  1. Sam pocałuje Freddiego ? Ja nie mogę, nie mogę się tego doczekać.. ! Ale mina Freddiego xD

    Wgl to super nota ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka kocham ten blog!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :**

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba z odcinka "iBust a Thief" czyli Łapię złodzieja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra notka :D Fajne gify

    OdpowiedzUsuń