Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 listopada 2012

Dziś jest ten dzień :(

Cześć !!

To już Dzisiaj! Dzisiaj niestety w USA kończy się nasz ukochany serial '' iCarly '' .. :( Wszystkim fanom na pewno smutno, mi tez oczywiscie :( Cóż chociaż w Polsce jeszcze się nie konczy to i tak mi smutno :((( Coś czuję że jak będę go oglądać to się rozpłacze :'( ..
A wy jak się trzymacie ?? :)

To teraz dodam wam sneak peki  i proma 'iGoodbye'' :(








I jak ?

Jutro dodam wam więcej..
A w komentach piszcie jak sie czujecie z powodu końca :'(

Pa :*

7 komentarzy:

  1. Nie moge uwierzyć że to koniec !

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja też nie moge uwierzyć , jestem z toba bo jak bedzie u nas ostatni odc. to też sie rozpłacz.!
    czekam na twuj kolejny wpis jutro

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już go oglądałam i się rozbeczałam przy oglądaniu...
    Cały czas nie mogę uwierzyć, że to KONIEC

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam ten odcinek trohe płakałam ale już mi lepiej :{ całuje Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie mogę w to uwierzyć że to już KONIECCCCC !!!!!!!!!!!!!!!! :{:{:{:{.

    JA NIE MIESZKAM W POLSCE JA MIESZKAM W LOS ANGELES!!!!!!!!

    i NIE SMUCICIE SIĘ TAK!!!!!!!! BO PO I CARLY BĘDZIE SAM I CAT !!!!!!!!!!...

    OdpowiedzUsuń