Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Fotki z planu + Seddie i Creddie + Gify + Zdjęcie + Filmiki


Siemka !!

Obiecałam dłuższą notkę no i wam ją daje :) Czekaa was bardzoo długa notka !! XD
No i dodałam już nowe ankiety ! :)

Najpierw pokaże wam kilka nowych fotek z planu ostatniego odcinka , no
jest ich mało, ale w koncu niedługo będzie wiecej musimy czekać :D

Dobra, zapraszam do oglądania :


Wśród was jest wielu fanów Seddie i Creddie :)
Więc chciałabym dla was dodać parę fotek i gifów :D

Najpierw z Seddie :








Creddie :


Dobra, wystarczy wam ?? :D
Mam nadzieje ze tak ;**

Przygotowałam też parę gifów fajnych :)


Tyle :) 
A chciałam wam pokazać jeszcze niezłe zdjęcie patrzcie :


Bardzo sie zmienili prawda ?? Kto według was najbardziej ?? :) Napiszcie ;*

No i teraz pooglądajcie sobie fajne filmiki :D




 

 

Wszystko :)

Ta notka zajęła mi bardzo dużo czasu!!

Więc licze na jakieś komentarze :) :))))
Będą ??

hehe... 

Pappapapa
pappapapa




7 komentarzy:

  1. jest i komentarz... jej najbardziej zmieniła się sam i giby carly też trochę a najmniej freddie... super nagłówek... głosowałam na niego... ja osobiścię wolę seddie.... a możesz podać wyniki ankiet??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki ankiet, już podane! Zobacz w poprzednich notkach :)

      Usuń
  2. fajna notka wolalam stary naglowek ale ten jest zarabisty

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam chce odejść z iCarly. Carly, Freddie i Gibby ciągle zastanawiają się czemu dziewczyna chce odejść. Okazuję się, że Sam nie może już dłużej znosić tego, że Freddie nie zwraca na nią uwagi. Carly i Sam zaczynają się kłócić o Freddiego, bo wychodzi na jaw, że Carly też kocha Freddiego. Chłopak musi wybrać pomiędzy nimi dwoma. Ostatecznie mówi im, że nie wybiera żadnej, jednak potem spotyka się z Sam i wyznaję jej, że z nią chce być. Carly nie wiedząc o tym nagrywa z Gibbym ostatnie iCarly i żegna się z widzami. Oddaje Freddiemu i Sam rekwizyty z iCarly. Sam i Freddie nie mogą uwierzyć, że to już koniec iCarly i ich wielkiej przygody. Odcinek kończy się ich pierwszym i ostatnim tańcem w serialu.

    Notatka: Do końca odcinka nie wiadomo czy Carly wiedziała o tajemniczym związku Sam i Freddiego.


    to opis odcinka pożegnanie... myślę że zrobisz o nim jakąś notkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki... Mogłabym zrobic, ale nie ma pewnosci ze to oficjalne. Na wikipedii kazdy moze sobie napisac co chce... Ale zrobię

      Usuń
  4. Ja czytałem trochę inną wersję ostatniego odcinka i też na wikipedii ale z podobnym motywem. Co ciekawe te wersje są chyba nie prawdziwe bo na wikipedii teraz już nie ma żadnego opisu do tego odcinka.

    PS najbardziej zmienił się Gibby

    OdpowiedzUsuń