Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 czerwca 2012

Wyniki ankiet + Fb Mirandy + Nowe fotki

Siemka !!! 


Nickelodeon nadal nic nie odpisał na temat tego że
nie było nowych odcinkow ahh.. Ale pewnie jutro lub wieczorem
jak zwykle napisze....


Oki , postanowiłam już zrobić dzisiaj wyniki ankiet :)


Oto wyniki :


W pierwszej ankiecie 
Pytanie było takie : Najlepsza przygoda naszych bohaterów była w odcinku.. ?


Większość z was wybrała iStill Psycho!!


( Ja wybrałam iQuit iCarly )


W drugiej ankiecie 
Pytanie : Chciałbyś/abyś żeby nakręcili jakiś odcinek iCarly w Polsce ??


Tak to banalne wszyscy wybrali : No jasne ! Co to za pytanie ?!


W trzeciej ankiecie 
Pytanie : Kto najgorszy ??


Wiekszosc ; Missy ( Ja też


Nevel miał jeden głos mniej ;)


Dobra, Miranda na Facebooku dodała dwie nowe fotki z robienia nowej sesji !!


A o to one : 


Super widok na tym drugim :)

A i Dan Schneider ( reżyser iCarly )

Dodał nowe fotki na Twittera !! Nie które już wam tu dodałam ;)

Ale większość nie !

 Więc oglądajcie ( Jest ich troche )

  I jak ?? Oczywiście one pochodzą z planu ostatniego odcinka..

Łapiecie sie po niektórych fotkach o co chodzi mniej wiecej ??

Moim zdaniem to tak :

Nie wiem czemu Gibby w iCarly przebrał sie za Carly... 

Czyżby Carly nie będzie już chciała robić programu...?

i to zdjęcie Carly i Freddie'go .. matkoo...

Myślicie że w ostatnim odcinku może zaistnieć Creddie ??

Ja osobiście to jestem fanką Seddie ;) 

A i Jerry'emu znowu urosły włosy ^_^ haha...

A wy co sądzicie o tych zdjęciach ???


PS. Niedługo nowe ankiety


Pa :*

 

2 komentarze:

  1. Cześć ! Świetna notka jak zwykle : )) . Podaje swoje dane dotyczące redaktora . Ania Łojek , 13 lat , e-mail : anusia1999anss@onet.pl

    OdpowiedzUsuń