Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Nowe zdjęcia z planu ! + Info + Zagadki

Hello ! xd


Pojawiły się nowe fotki z planu , a właściwie to
z planu odcinka iLove Jimmy Fallon :)


Więc bez żadnej gadaniny dodam wam te fotki xd 










Tyle zdjęć znalazłam a i mam info dla tych
którzy nie posiadają zwykłego nicka !


Na nickelodeon hd nowe odcinki będą 22 czerwca ( piątek ) o 16.30 :)


Może widzieliście już reklame ale jak nie to teraz wiecie to ode mnie xd ;)

DOBRA OK !!

WPADŁAM NA TAKI JEDEN POMYSŁ Z ZAGADKAMI 
ZNALAZŁAM KILKA SPOSOBÓW NA ZAGADKI ALE
CO KAZDĄ NOTKE BĘDE DAWAĆ JAKIEŚ ZAGADKI
TAKIE NP. BĘDE DODAWAĆ JAKĄS FOTKĘ Z 
ICARLY A WY BĘDZIECIE Z KOMENTARZACH PISAĆ
Z JAKIEGO TO ODCINKA :)
TO PRZYKŁAD BĘDĄ TEŻ INNE :*** WIĘC KTO
JEST ZA TYM ?? BEDZIE PRZY TYM DUŻO ZABAWY ;)
 OK TO NAPISZCIE W KOMENTARZU CZY TO DOBRY POMYSŁ 
MUSI NAPISAĆ CO NAJMNIEJ 5 OSÓB ŻEBYM TO 
ZROBIŁA JEŚLI NIE TO ROZUMIEM ŻE NIE JESTEŚCIE
ZACHWYCENI TYM POMYSŁEM ;(
DOBRZE, TO PISZCIE  POD TĄ NOTKĄ ;)

Papa :** 


3 komentarze:

  1. Świetne fotki ! :) I jasne ze jestem za :) To wydaje sie byc fajne i extra i super :D Szkoda ze jak narazie jestem jedyna mam nadzieje ze ktos sie jeszcze zglosi a jak nie to szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń