Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 30 września 2012

Info + Fotki + Filmiki

Siemka !!

Na początek chce przeprosić że nie pisałam przez 3 dnii :((
Wczoraj cały dzień nie miałam prądu, co mnie bardzo wkurzyło -,- !
A w dwa poprzednie dni po prostu nie mialam w ogole czasu ;)

Mam nadzieje że rozumiecie ;)
Przechodzę już do notki :D
Jest trochę rzeczy do nadrobienia hah :D

Najpierw dziękuję anonimowemu użytkownikowi który
napisał mi że 27 i 28 paździenika będzie u nas nowy odcinek iCarly!!
Z okazji Halloween chyba sie domyślacie jaki oczywiście '' iHalfoween'' ! :D

O godzinie dam wam jeszcze znać :)

Miranda udostępniła ostatnio taką fotę :


To zdjęcie zrobiła swoim nowym iphone'm :)

I nowe zdjęcie z iShock America :)


Hehhhee...

Pojawiły sie dwa nowe filmiki z Jennette i Arianą  z

Worldwide Day of Play

  


Paparazzi wczoraj sfotografowali Mirandę kiedy była w kawiarni z przyjaciółmi :)

Mirandzia ślicznie wyglądała *.* :) 

No to tyle


PAPAPA :**



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz