Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 września 2012

Nowe promo !! + Dziewczyna Nathana

Cześć !!

Jak wam mija niedziela ?? Jutroo do szkoły, i koniec wekendu ;\\\\
Dobrze, przejdzmy do notki..

Pojawiło się nowe promo nowego odcinka !! Pt. ''iShock America''
Premiera odcinka w usa oczywiście będzie 7 października :)

Oto promo :


A oto gify z promo










No to oczywiście będzie dwu-częściowy odcinek :)
+ Ten odcinek miał się nazywać ''iLove Jimmy Fallon'' ale jednak jest inna nazwa ..

A i mam wiadomość ta na zdjęciu z Nathanem to miałam rację , to jego dziewczyna ;)
Pojawiły się nowe  fotki z nią i Nathanem :



Sorki że to drugie taki zamazane ale tylko takie znalazłam...
Co sądzicie ? Pasują do siebie ?

Aha i te zdjęcia zostały zrobione na planie odcinka ''iGet Banned'' być może ona tam wystąpi... no nie wiem.. zobaczymy jak

 wyemitują ten odcinek :)

Ok no to tyle !! :D

Komentujcie !!

PAPA :**


PS. Dodałam jedną nową ankiete, głosujcie !! :D

3 komentarze:

  1. FAjnie.! Ale ździwiłam sie ze nathan ma nową dziewczyne, czytałam gdzies ze jest z Jennette McCurdy .! Możesz mi podac link gdzie znalazłąś to zdj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz pełno jest plotek że chodzi z Jennette lub Mirandą ;) A bede mogla ci podac o ile znajdę tą stronę bo nie pamietam z ktorej to bylo ; )

      Usuń
    2. Aha .! dzięki

      Usuń