Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 września 2012

Twitter + Promo + Fotki + Gify + Skrypt

Hejj !! :)




Dzisiaj czeka was dość długa notka :) Mam nadzieję że się wam spodoba ;* Przeglądałam właśnie twitter i zobaczyłam że Jennette ostatnio coś dodała :)

Proszę zobaczcie :






'' Szalony naszyjnik ''

Ładny naszyjnik :D

Pojawiło się ostatnio nowe promo, nowych odcinków różnnych seriali
na nickelodeon, jest tam też fragment z jakiegoś nowego odcinka iCarly :)



Chodzi chyba o dzisiejszą sobotę wiec mozecie się jutro spodziewać nowego odcinka tutaj 
na blogu :) Chyba że chodzi o następną sobote heh :D Nie wiem dokładnie jaki to odcinek
będzie puszczany...

Znalazłam jeszcze dzisiaj kilka fotek z planu jakiegoś odcinka :


3 dni temu na twitterze pojawiło się takie zdjęcie Nathana :D


haha :D Jak wam się podoba ? xD

No a teraz dawka gifów !! ^^









Znalazłam skrypt z nowego show Noah'a  ''Gibby!''



No to wszystko !!! PAPA :**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz