Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 20 maja 2012

Nowe fotki + gify + różne zdjęcia

Hej  !

Mamy dziś niedziele, a jutro do szkoły :(((

Okk mam następna fotki aktorów w Nowym Yorku :




Jennette tu ma słodkiego pieska, i ładną sukienke ;)


Ale Nathan mina xD


 haha, to jest śmieszne ^_^



A tą fotkę Miranda dodała na Facebook ;)
Jennette i Miranda wg. mnie pięknie tu wyszły ;) ładne mają fryzurki :D

Oki... Przygotowałam też do dzisiejszej notki gify , więc oglądajcie :

















Dobra, wystarczy tych gifów, a teraz mam różne zdjęcia z iCarly, naszych aktorów itd.

















Tyle ;*
Naszukałam sie żeby przygotować tą notkę ;)
Więc prosze o komentarze :**


PA ^_^

9 komentarzy:

  1. super są te zdjęcia i ten blog też jest super szkoda że nie moge na nim pisać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal szukam kogoś do bloga .. ;) Chciałabyś pisać ???

      Usuń
  2. ale trzeba konto zakładać a mi rodzice zabronili ://

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka ;)
    A gif ze spencerem mnie rozsmieszyl :D
    I ślicznie powychodzili na tych fotkach :**

    PS. Pisz dalej tak super notki xD

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z Miranda-Jennette super wgl. masz notki wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń