Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 maja 2012

Zdjęcia + filmik

Cześć ;)

Jak wam mija poniedziałek ? Mi źle , z resztą jak każdy poniedziałek
w który trzeba iść do szkoły XD

Dzisiaj ... Zdjęcia z Twittera najpierw z Twittera Jennette ;)

Dodała niezłą swoją fotę ! Zobaczcie :


Fajne ? Dla mnie spoko, dziwna mina ale ok :)

Miranda dodała dwie fotki :

pierwsza :


Niezły pluszak XDDD A widzicie tam skuloną Jennette ?? haha :D
To dobre, ciekawe co ona tam robi ...

Następna fota :


Słodziutki piesio... Ale nie wiem kto go trzyma :D

A wiecie jak wyglądają osoby podkładający głosy naszym bohaterom ??

Jeśli nie , to teraz sie dowiecie :

Carly : Justyna Bojczuk


Sam : Aleksandra Traczyńska


Freddie : Mateusz Narloch


Spencer : Adrian Perdjon





Tyle znalazłam ... A i jeszcze mam nowe troche tych nowych fotek ;)




Ok ... i nowy filmik z clever TV o Jennette ;)

 

Ona w tym filmiku śpiewa !! Podoba wam sie jej śpiew ? 
Mi tak nawet, nawet ;)

Wszystko, pa :*

2 komentarze:

  1. W tym filmiku z ClevverTV to Jennette krótko mówiąc się wygłupiała... Zobaczcie sobie jak serio śpiewa Take It All - Adele to się załamiecie...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodźcie na mojego bloga o iCarly: icarly-nowosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń