Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 maja 2012

Wyniki ankiet !

Hello ! XD

Wyniki ankiet są takie :

Nie bede tracić czasu żeby pisać to tak szczegółowo , jak zwykle !!


A więc pierwsza ankieta : Co zrobiłeś jak sie dowiedziałeś o końcu iCarly ?

Wygrało : Smuucee sie

Też głosowałam na to i na jestem wściekła

Druga ankieta :

Ile sezonów iCarly chcielibyście ??


Było najwięcej głosów (15) na 9 sezonów !
Ja głosowałam na 7 !
Bo kocham ten serial ale nie chce żeby trwał tak długo

jak będą oni mieli jakieś 23-24 lata XD

To co to będzie ?! :D

Okk...

Trzecia ankieta :

Co chcielibyście w nowych odcinkach iCarly ?

Wygrało : Żeby Sam i Freddie byli razem ;)

JA teżżż  !!! :D Mam na to nadzieje ;)

I też głosowałam na Crossover ;) Bo chciałabym ;) Ale raczej go nie bedzie :*

PS. Zaraz dodam nowe ankiety ! A wy głosujcie

PS2. Póżniej napisze wreszice jakąś fajną notkę ;)

Pa :*

2 komentarze:

  1. Częściej powinnaś robić ankiety ! : )
    Poza tym fajna notka . ; D

    OdpowiedzUsuń