Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 maja 2012

Wyniki ankiet + promo + fotki

Cześć ! ;)

Przepraszam że wczoraj ani przedwczoraj nie dodałam tych wyników ankiet,
ale byłam na wycieczce, i nie miałam już czasu dodać ;)

No ale teraz pisze :D

No więc zacznę dzisiaj notkę od wyników ankiet :

Pierwsza ankieta :

Pytanie : Myślisz że to prawda że Miranda wystąpi w ''tajemnicach domu anubisa'' ?

Tak : 3 głosy
Nie : 7 głosów
Nie mam zdania : 14 głosów

Więć większość z was nie ma zdania, ja też nie mam ;)

Druga ankieta :

Pytanie : Podoba ci sie nowa sesja Mirandy??

Tak : 11 głosów
Troche : 8 głosów
Nie : 2 głosy

Większośći z was podobała sie sesja Mirandy , mi troche ;)

Trzecia ankieta :

Pytanie : Najlepszy teks Sam...

''Jeśli to mama freddiego to nie otwieraj'' : 7 głosów
''Byłam w okolicy chciałam jeść ale nie chciałam płacić no i jestem'' : 8 głosów
''To nie tak źle urodziłam sie w autobusie'' : 3 głosy
''No ten mój kiedy potwór zjada mi zupę'' : 1 głos

Też głosowałam na ten tekst co większość z was wybrała... ;)

Ok...

Pojawiło sie pierwsze promo do nowego odcinka iPear Phone, dodaje wam go tutaj:


Dobre to promo xD

Teraz dodam wam fotkę iCarly z Nowego Yorku, gdzie kręcą odcinek ''iLove Jimmi Fallon''


Teraz kilka nowych fot z odcinka iPear Phone :




No to tyle, dziś lub jutro jeszcze napisze ;*

Pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz