Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 maja 2012

Złe wieści :/ + Różne zdjęcia

No hej :\

Dzisiaj nie mam za bardzo dobrych wieści ...
Jedna/y  z czytelników/czek tego bloga napisała mi wiadomość...


No i znalazłam też kilka innych info na ten temat...!


Że oficjalnie potwierdzone zostało że 6 sezon będzie ostatnim sezonem ! 
A ostatni odcinek iLove Jimmy Fallon będzie nakręcony w czerwcu,


a w usa zostanie wyemitowany w listopadzie !!!!

Tutaj wpis Nickelodeon Polska na facebooku :

 Ważne wiadomości dotarły do nas z USA. 6 sezon iCarly będzie ostatnim w historii serialu. Finalny klaps na planie padnie w czerwcu tego roku. Jednocześnie Jennette McCurdy i Noah Munck mają szanse na własny show na Nickelodeon! Co Wy na to?

 A więc to już potwierdzone...

Przez te pięć lat obsada "iCarly" stała się dla mnie rodziną. Podczas filmowania ostatniej sceny będzie dużo płaczu. - powiedział producent wykonawczy serialu - Dan Schneider....

Wiele fanów iCarly są innego zdania niektórzy mówią że serial nie powinien sie jeszcze kończyć...
Inni mówią że powinien sie konczyc ze wzgledu na wiek aktorów i na to że twórcom iCarly kończą sie pomysły ...

A jeszcze nie dawno miał być 7 sezon no ale co poradzić ;(

A na koniec fotki z serialu :

 
 




















+ A co wy na koniec iCarly ?
 Powinien sie konczyc czy nie ??

Napiszcie komentarz...


Pa :**

19 komentarzy:

  1. NIEEE ! iCarly nie może się skończyć !
    Jak nie będzię iCarly to nie będę oglądać Nikelodeona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może Jennette lub Noah będą mieć też jakiś swój fajny serial na nickelodeon ;)

      Usuń
    2. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ^.^ :(

      Usuń
  2. Cooo ?
    Ciekawe jaki będzię ostatni odcinek !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale może Jennette będzię miała własny show ?
    Ale bez Mirandy to nie to samo ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Jennette i Noah będą prawdopodobnie mieli... Ale ciekawe co będzie z Miranda i resztą...

      Usuń
  4. O matko to okropne ! Na początku sie bardzo smutAŁAM.. :( A JAK JESZCZE OBEJRZAŁAM TE FOTKI TO SIE ROZPŁAKAŁAM TAK TROSZKE XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Miranda-Jennette: ja też;( mogli by zrobić choć jescze z 5 odcinków o seddie;) fajnie by było;) no ale coż. czas leci;( i ciekawe jakie show będą mieli Noah i Jennette;) szkoda że nie mam już nicka ale mam nadzieje że wszystko będzie się pojaiwało na baje.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda wielka a moze bedzie fajne tez Nathana i Jennette

    OdpowiedzUsuń
  7. iCarly Googbya . A wiec to koniec .? Co stanie die z obsadą serialu .? Będę tęsknić za tym serialem . Bez nich Nickelodeon nie będzie juz takie same .<3 ;*** xxx


    OdpowiedzUsuń
  8. Nie! ICarly jest jedynym serialem na nickelodeon. Jak nie będzie ICarly to się zabije bo ten serial jest moim życiem. KOCHAM ICARLY. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. iCarly nie może się skonczyc.Ja ten program uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. według mnie iCarly nie powinno się kończyć poniewaz jest fajne

    OdpowiedzUsuń
  11. NIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Wiem to było 8 lat temu i zapewne tu już nie wchodzisz ale wznawiają icarly.:)

    OdpowiedzUsuń