Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 kwietnia 2012

Blog + plotka + fotka + filmik

Hejka !!


Słuchajcie założyłam dzisiaj blog ..! Będe tam pisać
recenzje innych blogów, więc jeśli ktoś chce żebym zrecenzowała mu blog niech pisze !
W komentarzu lub na tym moim nowym blogu...
A jeśli nie chcecie, to jak ktoś chce to niech wejdzie na tego bloga po prostu bedzie
sobie czytał tak jak ten o iCarly, chociaż to jest taki tematyczny, a tam
to tylko będą recenzje, ale ja lubie takie blogi !

Ale żebyście czasami nie pomyśleli że nie bede pisać na tym blogu 
Nie no skąd , oczywiście że będe !!!! 


A i nagłówek który zrobiłam na blog ten o recenzjach, może u was
być przesunięty i rozmazany i nie dobry, wiem u mnie też taki jest, 
ponieważ coś mi sie nie udało zrobić, ale jutro lub po jutrze go poprawie
no bo dzisiaj już nie mam siły bo robiłam kilka nagłówków na mojej
kumpeli blog...


No dobra przejdźmy już do tematu o iCarly, czyli do tematu tej notki ;)


A i sorki że wczoraj nic nie pisałam, też nie miałam czasu..! ;)


Spoko, dzisiaj już pisze Xd aaaahaaa... Zapomniałam jeszcze link do tego bloga :D
O to on : BLOG


Dobra , przejdzmy juz wreszcie noo xD


Ostatnio w sieci pojawiła sie plotka, oczywiście wydaje mi sie że to na pewno
plotka, ok chodzi o to że Miranda Cosgrove ma wystąpić w 3 sezonie serialu
''tajemnice domu anubisa'' . Mi sie to troche nierealne wydaje :D


Przecież jej pasuje rola komediowa , prawda ?? Co wy o tym sądzicie...?


Oki teraz przejdzmy do fotki

To nowa fotka z iOpen A Restaurant , patrzcie :

 
Teraz nowy filmik, też jest związany z iOpen A Restaurant :




Dobrze, wszystko już, jutro napisze coś z facebooka Jennette, bo dziś
już muszę lecieć , papaa ;**




Buziaki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz