Łączna liczba wyświetleń

sobota, 28 kwietnia 2012

Nowe fotki Jennette + filmik

Hejj !! ;**


Znalazłam właśnie nowe fotki Jennette McCurdy ;))) xDD


Chcecie zobaczyc ?


Patrzcie :





Na tym ostatnim ładnie wyszła <3

i mam jeszcze filmik w którym aktorzy z iCarly mówią o swoich ulubionych odcinkach iCarly xD

Oglądajcie :


No więc :

Ulubiony odcinek
Mirandy to iHalfoween i iSaved Your Life ;)
Jennette : iTwins i iSam's mom
Nathana : iFence i iPear Store
Jerry'ego : iGet Pranky i iStart a fan war

hehe ;) świetnie, a jakie są wasze ulubione odcinki ? Napiszcie w komentarzu :D

PaPa ;**

4 komentarze:

  1. Psycholka 2 Sam's mom

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) Moje to psycholka, psycholka 2 , iQ, blizniaczki , wygrywam randke, i jeszcze mam kilka innych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. moje to psycholka,psycholka 2 i jeszcze inne ale ich tytułów nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione odcinki to : Odchodze z iCarly, pocałunek, mysle ze oni sie calowali , psycholka 2 , i wszystkie odcinki jak sam i freddie byli razem :D

    OdpowiedzUsuń