Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 kwietnia 2012

Wyniki ankiet... + fotki ... ;-D + odcinek

Siemka !!!!! ;)

Jak tam po Wielkanocnym Śniadaniu ??
Najedzeni ??!! Ja tak :)
Znaczy raczej byłam już nie jestem :)

Dobra ja tu gadam o sb , ale dość już o mnie !! :)

Dzisiaj czas na wyniki ankiet,
a po wynikach mam jeszcze bardzo fajne fotki ;)

Najpierw Wyniki

Pierwsza Ankieta :

Pytanie : Oglądałeś/aś odcinek iAprill Fools po angielsku

Odpowiedzi na tak : 5 ( jestem w tych pięciu XD )
Odpowiedzi na nie : 14 

Druga Ankieta :

Pytanie : Podoba ci sie nowa piosenka Jennette Have To Say Goodbye ?

Odpowiedzi na tak : 12
Odpowiedzi na troche : 5 ( Jestem tu )
Odpowiedzi na nie : 0

Trzecia Ankieta :

Pytanie : Która Ładniejsza Miranda czy Jennette ??

Miranda : 4 
Jennette : 15

Wygrywa Jennette ( Też na nią głosowałam ) Ok...

Czas na fotki :

A więc jak wiecie wszyscy (chyba) no bo pisałam wczesniej o tym ...

Wczoraj był W USA iGo One Direction,
dodam najpierw Wam z tego odcinka troche fotek ;)

Zapraszam do oglądania :









Oki, i mam jeszcze jedno zdjęcie , na którym Jennette siedzi na kolanach nathana,
uuu coś sie chyba kroi, chyba że to fotomontaż XD No nie wiem, ale i tak wam ją tu dodam ...

Patrzcie :

Słodko tu wyszli , prawda ??!!

Dobrze, jeśli znajde odcinek iGo One Direction w dobrej jakości,
dodam go tutaj ... ;)

Oki to narazie tyle ,
zaraz dodam nowe ankiety, a wy głosujcie :) hah...

PAPAPA :**

JM ^_^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz