Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 kwietnia 2012

Twitter Jennette , Mirandy i Nathana ;)

Hej, hej , hej !! ;)

Dzisiaj nareszcie wekend ;) !!

Jutro wyniki ankiet, głosować kto jeszcze nie zagłosował ;)

I przypominam jak jeszcze ktoś nie polubił mojego fan page na facebooku
o naszym blogu to niech polubi kliknijcie w ten link : LINK

Teraz już przejdźmy do notki ...

Mam dzisiaj nowości z Twittera naszych gwiazd zacznę od Nathana :

Dodał nowy post :


Such a fun episode this week! I'm excited to be working with several rodents with extremely irritable bowels :P

Teraz Jennette, Jennette dodała też 5 nowych fotek , dodam wam jej post
i pod nim zdjęcie które dała :


TŁUMACZENIE : ZABAWA NA PRZERWIE OBIADOWEJ !


Następna, już sama fotka :


Post : 
 
It's Harry potter day at work!


 

TŁUMACZNIE : PRÓBY !


It's cold this morning!

TŁUMACZNIE : DZIS RANO JEST ZIMNO!


Butki XD

To wszystko z Twittera Jennette , teraz Mirandy ^_^ , Miranda dodała jedną fotkę ;)

 
Flowers on the boardwalk ;)

TŁUMACZNIE : KWIATY NA DEPTAKU ;)


 
I used to think maybe you loved me now baby I'm sure

TŁUMACZNIE : KIEDYŚ MYŚLAŁAM MOŻE MNIE KOCHASZ, TERAZ KOCHANIE JESTEM PEWNA   #SONGSFORTHESUMMER

To tyle !!! ;)

Narazie !! ;) paa...!

JM ^_^

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz