Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 kwietnia 2012

Fb Jennette.. + ktoś do bloga + nowe filmiki + fotki i gify

Hejka ;)


Jak wczoraj pisałam to dzisiaj mam post Jennette z fb ;)

A więc o to on :


I can't wait to start shooting my brand new show for Nickelodeon! Dan Schneider is creating it and I couldn't be happier to continue in the Nick family with this new chapter. AH!!!





Jennette napisała tu że nie może doczekać się aż rozpocznie sie jej nowy show na nicku,

i bardzo sie cieszy, że bedzie miała taki show... ;)


Fajnie..!


A i nadal nikogo nie znaleźliśmy kto zechciałby pisać na blogu...


Jak ktoś jest teraz chętny niech napisze w komentarzu : 


-Imię
-Wiek
-E-mail !


Mam nadzieje  że ktoś sie zgłosi !!

Mam nowy filmik Quiz z iHallfoween , patrzcie :


I jeszcze jeden nowy z planu, jakiegoś odcinka, ale nie wiem jakiego :


Obejrzyjcie, są super ! :D


Dobra, nie mam żadnych nowych fotek , ale mam dla was jakieś fotki ,
żebyście sobie pooglądali i gify  na koniec ,Zapraszam do oglądania , papaa ;**

















1 komentarz: