Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 kwietnia 2012

Wyniki Ankiet

Siemka ! <3

Dzisiaj przyszedł czas na wyniki ankiet !!

A więc zaczynamy :

PIERWSZA ANKIETA :
Pytanie : Jak myślicie czy 6 sezon będzie ostatnim sezonem iCarly ??

Odpowiedzi :

Tak - 12 głosów
Nie - 16 głosów

 A więc widać że większość z was uważa że nie, ja osobiście zaznaczyłam że tak ;) 

DRUGA ANKIETA :
Pytanie : Którą z tych nowych piosenek Jennette , lubisz najbardziej ??

Odpowiedzi :

Better - 1 głos
Have to say goodbye - 5 głosów
broken umbrella - 1 głos 
Don't You Just Hate Those People - 11 głosów

Czyli że wygrała piosenka Don't You Just Hate Those People, ja też na nią głosowałam, bo także bardzo ją lubię ^_^

TRZECIA ANKIETA :
Pytanie : Kto najlepiej wyglądał na KCA 2012 ?

Odpowiedzi :

Miranda Cosgrove - 7 głosów
Jennette McCurdy - 15 głosów
Nathan Kress - 16 głosów
Noah Munck - 4 głosy
Jerry Trainor - 3 głosy 

A więc wygrała Jennette McCurdy i Nathan Kress ;)
Ja głosowałam na Mirandę i Noah'a  xD

To wszystko , za chwilę nowe ankiety :D

A wy sobie posłuchajcie i pooglądajcie teraz filmik z ''iParty with Victorious'' 

 + Jak ktoś przegapił wczoraj nowe odcinki iCarly, to powtórka dzisiaj o 19.15
 + Zmieniłam nagłówek, wydaje mi sie że lepszy od poprzedniego, no nie wiem, a co wy sądzicie ??
 + Piszcie komentarze

PAPA :**

1 komentarz:

  1. Świetnie ! Uwielbiam głosować w ankietach !! Polecam wszystkim ten blog !! I nagłowek jest po prostu cudowny !! <3

    OdpowiedzUsuń