Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wyniki ankiet !!!

Hej !! ;)

To ja dzisiaj przyszedł czas na kolejne wyniki ankiet ;)

To zaczynamy :

Pierwsza ankieta :

Pytanie : W ktorym odcinku freddie zachowal sie najlepiej ??

Uratowałem ci życie - 7 głosów
Straciłam rozum - 13 -||-
Spotykam Freda - 0 -||-
Wyprowadzam sie - 0 -||-

Więc wiekszosc z was uważa że w Straciłam rozum ( tak ja też )
Ale też część z was wybrała Uratowałem ci życie ;))


Druga ankieta :

Pytanie : Która z tych postaci najbardziej cie rozbawia ??

Sam - 15 głosów
Gibby - 4-||-
Pani Benson - 4 -||-
T-Bo - 0 -||-
 
A więc wygrywa Sam Gratulacje!! Czyli jej fotki :



Super !!!!! No to następna :

 Trzecia ankieta :

Pytanie : Najśmieszniejszy odcinek to...

Wygrywam randke - 6 głosów
Blizniaczki - 4 głosy
Wierze w Big Foota - 2 głosy
Wynajełam idiote - 7 głosów
iQ - 3 głosy

Wygrał odcinek Wynajełam idiotę jako najśmieszniejszy :D
Ja głosowałam na Wygrywam Randkę ;**

Jutro nowe ankiety !! 

A teraz już muszę lecieć !! ;*** 

Papa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz